Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Noli me tangere.(Ζωγραφική)

Μεικτή τεχνική σε χαρτί

8 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Χρίστο.. τι υπέροχη ομορφιά ειναι αυτή..;
Το πρόσωπο ειναι θεϊκό
Τα συγχαρητήρια μου.
Δεν εχω κατι αλλο να πω και ΛΙΓΑ ειπα παντως..

Χρίστος Σιψής είπε...

Με κολακεύεις ,Μαρία μου...
Είσαι πολύ καλή... (και πολλά - όχι λίγα- μου είπες)
Σε ευχαριστώ.

Διάττων είπε...

Επισημαίνω το απίθανο αυτό βλέμμα! Θα ήθελα να ήμουν απ' την άλλη πλευρά, να με κοιτούσαν αυτά τα υπέροχα μάτια!

Συγχαρητήρια φίλε Χρίστο...

Ανώνυμος είπε...

Είναι ακριβώς όπως το τιτλοφόρησες.
Μια "Μη μου άπτου" καλλονή.

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

Το χέρι
είναι αυτό
που την αλήθεια κυρήττει.
Όλα τα άλλα γητεύουν
την όραση.


Κ.Σιψή ελπίζω να μην έχετε
αντίρρηση να χρησιμοποιησω
την φωτο σας σε μελλοντικό μου
ποστ με αναφορά βέβαια του
ονόματος και μπλογκ σας.

Χρίστος Σιψής είπε...

@Diatton

Και ποιός δε θα ήθελε, αγαπητέ μου Diatton...
Καλό Σκ.

Χρίστος Σιψής είπε...

Και πάλι συμφωνούμε, καλή μου Πανδώρα.
Καλό ΣΚ να έχεις.

Χρίστος Σιψής είπε...

"Το χέρι
είναι αυτό
που την αλήθεια κυρήττει.
Όλα τα άλλα γητεύουν
την όραση."

Είναι εξαιρετικό...

Αντιθέτως! Θα το θεωρούσα μεγάλη μου τιμή, αγαπητή μου. Είμαι σίγουρος ότι οι στίχοι σας δεν θα είναι ένας απλός "αντί-λαλος" της "εικόνας" της μη μου άπτου μου, αλλά θα είναι η ίδια η "λαλιά" της...

Καλό ΣΚ.