Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

αΘΩΟΤΗΤΑ; (Ζωγραφική)


Παστέλ σε χαρτί.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στις προσωπογραφίες σου με μαγνητίζει πάντα το βλέμμα. Στην αθωότητα πολύ σωστά έβαλες ερωτηματικό. Δεν ταιριάζει στην γυναίκα Χρίστο μου.

Χρίστος Σιψής είπε...

Εκεί άλλωστε αφιερώνω και το 1/3 της συνολικής μου δουλειάς , αγαπητή μου Πανδώρα, προσπαθώντας να αποδώσω το παιχνίδι της επιθυμίας με την αναστολή/ τιθάσευσή της...
Όσο για την αθωότητα... σσσσ!!! μας ακούν οι φεμινίστριες...
Χωρίς πλάκα, τώρα, έχεις δίκαιο, καλή μου φίλη. Τίποτα δεν είναι αθώο. Δυστυχώς. (Αν και η παραδοχή αυτού του γεγονότος είναι ένα πρώτο βήμα προς μια μορφή αθωότητας: εκείνη της παραδοχής της απώλειάς της...)
Καλό σου βράδυ.

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Ευτυχής ο ζωγράφος που βρίσκει το ιδανικό μοντέλο για να αναπτύξει την τέχνη του. Νομίζω πως ανήκεις σ΄αυτούς. Αποτυπώνεις στο πρόσωπο όλες εκείνες τις εκφάνσεις και αποχρώσεις που θέλεις να δώσεις για να εκφράσεις την διάσταση του τίτλου στο έργο σου.
Σ' ευχαριστώ για την αισθητική ιδεατή πολλές φορές ανάγνωση της αλήθειας σου.
Καλό σου βράδυ.

Μαρια Νικολαου είπε...

Στο συγκεκριμενο προσωπο δεν βλεπω καμια αθωότητα..
Αντιθετα βλεπω εμπειρία και μαγεία στο βλέμμα.
Χρίστο ειναι υπέροχα ομορφη και τοσο μα τοσο αληθινή..

Καλο βραδυ

Χρίστος Σιψής είπε...

Εγώ σε ευχαριστώ, καλή μου φίλη Σοφία για το κουράγιο (και την ικανοποίηση) που μου δίνεις.
Όσο για το ιδανικό μοντέλο δυστυχώς ακόμα το ψάχνω. Το αστείο είναι ότι μόλις χτες σκεφτόμουν να βάλω αγγελία στο μπλογκ... (Μηπως επικοινωνούμε τηλεπαθητικα ,βρε Σοφία;)

Καλημέρα και καλή βδομάδα.

Χρίστος Σιψής είπε...

Αθωότητα όχι - έχεις απόλυτο δίκαιο, καλή μου Μαρία.
Ίσως όμως να κατάφερα να αποδώσω κάποια -αποτυχημένη εξ ου και αΘΩΟΤΗΤΑ και όχι Αθωότητα- απόπειρα της νεαράς να υποδυθεί - με τα "ματάκια" της- την αθώα. Αν όχι απέτυχα κι εγώ όπως κι αυτή.

Καλήμέρα και καλή βδομάδα να έχεις

Πότε θα μου γράψεις κανένα χαϊκού;

Μαρια Νικολαου είπε...

Σου εχω πει για ο,τι θελεις εδω ειμαι...
Κι οσο για χάικου...
οριστε ενα ..
(ξερεις..αμα με τσιγκλισουν που λενε..)


Αθώο βλέμμα
Των ματιών σου το χρώμα
μ' εξουσιάζει

Χρίστος Σιψής είπε...

Είσαι πολύ γλυκειά και το χαϊκού σου υπέροχο.
Σε ευχαριστώ...

Και εννοείται ότι το μελετώ...

Unknown είπε...

esta muy padre la imagen esta super gracias.
http://respuesta-rapida.net