Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Προσωπογραφία (Ζωγραφική)

Μολύβι σε χαρτί.
Το συγκεκριμένο πρόσωπο "κατασκευάστηκε" κυριολεκτικά με χαρακτηριστικά παρμένα από διάφορα υπαρκτά πρόσωπα. Το (ενδιαφέρον ;) αποτέλεσμα είναι το εξής: όταν το κοιτά κανείς από κοντά, εστιάζει σε κάποιο/α από τα επιμέρους χαρακτηριστικά και του δημιουργείται η εντύπωση ότι βλέπει ένα όμορφο γυναικείο πρόσωπο. Όσο απομακρύνεται , τόσο περισσότερο αντιλαμβάνεται την (προερχόμενη απο τη συρραφή) παραμόρφωση. Όταν απομακρυνθεί αρκετά του δημιουργείται η εικόνα ενός ασύμμετρου πτηνόμορφου (και άρα ενοχλητικού και άσχημου) προσώπου...
(... Ή τουλάχιστον αυτή ήταν η επιδίωξή μου... Δεν ξέρω αν και σε ποιο βαθμό το κατάφερα... Κανείς - ή σχεδόν- δεν μπορεί να κρίνει αντικειμενικά τα έργα του...)

15 σχόλια:

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Νομίζω ότι τα καταφέρατε...

Χρίστος Σιψής είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια, αγαπητή μου.

Unknown είπε...

great job. congratulacions.

Χρίστος Σιψής είπε...

Thank you very much, my dear.

Lampirella είπε...

Και όμως, απο μακριά δεν μου φαίνεται σαν ένα ασχήμο πρόσωπο. Διαφορετικός άνθρωπος, διαφορετική οπτική.

Καλή η προσπάθεια πάντως. :-)

Χρίστος Σιψής είπε...

Προφανώς έχετε δίκαιο: ο καθένας έχει τη δική του οπτική.
Σας ευχαριστώ πολύ.

Ανώνυμος είπε...

Qué linda !

hector

mar9659 είπε...

Xρίστο μου καλή σου μέρα,καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο νάχεις...τα ευχήθηκα εις τριπλούν γιατί ομολογώ έχω τόσο καιρό να περάσω..έστω και για έναν μου χαιρετισμό...Υπέροχη η προσωπογραφία σου μα γιατί μου βγάζει την Ατζολίνα Τζολί;Αυτήν είχες σαν εικόνα στο μυαλό σου όταν ζωγράφιζες; Τέλεια είναι τα φιλιά μου και την εκτίμησή μου!!

Χρίστος Σιψής είπε...

Cracias, Hector.

Χρίστος Σιψής είπε...

Καλή σου μέρα, βδομάδα και μήνα, αγαπητή μου Μαριάννα.
Πράγματι, η Τζολί έδωσε κάποια χαρακτηριστικά στην "κατασκευή" μου.
Ευχαριστώ πολύ για την επισκεψη και τα καλά σου λόγια.
Την αγάπη μου.

Shiko είπε...

Hi, I read your blog with great interest. it is a good idea, and really worth to check out. I would definitely recommend my friends to visit your blog. let's exchange our opinions in future, be glad to see you at my Blog -
Tanks online

Vientos del Pueblo είπε...

Saludos desde Getafe, Madrid, España

Χρίστος Σιψής είπε...

@ Shiko...
Thank you very much.

Χρίστος Σιψής είπε...

@ Vientos del Pueblo ...
Gracias...

Χρίστος Σιψής είπε...

@ $$$...
Yhanks a lot.