Τρίτη 21 Απριλίου 2009

Λατρεύοντας τις πέτρες. Τιμή στον Νίτσε (ζωγραφική)


11 σχόλια:

mmmmmmm είπε...

these are rude! I like them!!
please let me know what you think of my artwork...
http://www.untumsmunudmum.blogspot.com

Mr Lee είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ubiratanfernandesart είπε...

good..........birafernandes

Ignis είπε...

Πέτυχες ένα εντυπωσιακό πάντρεμα μορφών: ή κάτι σαν πλάτη που αποκαλύπτεται από υφάσματα καθώς αυτά αποσύρονται, ή μια γροθιά δύναμης που ασφυκτική απειλεί, κυρτώνοντας προς ένα πρόσωπο που δεν φαίνεται, μα εννοείται.
Με την δύναμη της πέτρας, η δύναμη της άκαμπτης θέλησης.


ΥΓ.
Κι όπως έγραψε: "οι σιωπηλότερες λέξεις είναι αυτές που φέρνουν την καταιγίδα"
Αναρωτιέμαι, υπάρχει τίποτε πιο σιωπηλό και ταυτόχρονα πιο ομιλητικό από την ζωγραφική;

Χρίστος Σιψής είπε...

Αγαπητή μου Ignis,
χαίρομαι πολύ που το έργο μου σου αρέσει και σου "μιλάει". Χαίρομαι όμως πολύ περισσότερο που σου λέει αυτά που εγώ ήθελα να πω. Αυτό μου δείχνει ότι έστειλα σωστά το "μήνυμα" και ότι ένα άτομο με ευαισθησία και ευφυία μπορεί να το παραλάβει, πράγμα πολύ σημαντικό για ένα δημιουργό. Σε ευχαριστώ.

Όσο για την λαλίστατη σιωπή, κατα την άποψή μου δεν είναι χαρακτηριστικό μόνο της ζωγραφικής άλλα όλων των τεχνών...

Μαρια Νικολαου είπε...

Ομορφο και ιδιαιτερο

Καλη σου μερα Χριστο

Χρίστος Σιψής είπε...

Καλή σου μέρα, Μαρία.
Χαίρομαι που το βρίσκεις ενδιαφέρον.

Agapitos είπε...

Πολύ καλό
Ατζολετάκης Αγαπητός
http://aeromodelling-agapitos.blogspot.com

Om είπε...

είσαι σπουδαίος
φίλε Χρίστο!

Χρίστος Σιψής είπε...

@ Agapitos:
Ευχαριστώ πολύ, αγαπητέ μου ... "Agapitos".

Χρίστος Σιψής είπε...

@ Θανάσης Αθανάσιος:

Τα λόγια σου με τιμούν αφάνταστα, φίλε Θανάση. Να είσαι καλά.