Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

τ' ουρανού δραπέτης (ζωγραφική)

Άγγελος;
Μολύβια σε χαρτί.

7 σχόλια:

mar9659 είπε...

Tο σχόλιο μου θα είναι Χρήστο μου ένας στίχος απο ποιήμα του μεγάλου μας αείμνηστου ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ Την αφρούρητη νυχτιά πήρανε θύμησες Μαβιές Κόκκινες Κίτρινες Τ'ανοιχτά μπράτσα της γεμίσανε ύπνο Τα ξεκούραστα μαλλιά της άνεμο Τα μάτια της σιωπή. Καλή σου νύχτα Χρήστο!

mar9659 είπε...

Αχ!βρε Χρήστο τι θα γίνειόλο πρόβλημα βρίσκω στο μπλοκ σου,χθές το βράδυ σου έκανα σχόλιο,μα δεν βλέπω να αναρτήθηκε γιατί; για ψάχτο λίγο,μήπως κάτι γίνεται την σύνδεση σου,δεν ξέρω.. ΣΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΩ!! Το έργο σου,μου θύμησε κάποιους στίχους απο τον Μεγάλο μας και αείμνηστο Ποιητή ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ Την αφρούρητη νυχτιά πήρανε θύμησες Μαβιές Κόκκινες Κίτρινες Τ' ανοιχτά μπράτσα της,γεμίσανε ύπνο Τα ξεκούραστα μαλλιά της άνεμο Τά μάτια της σιωπή. Καλή σου μέρα!!!

Μαρια Νικολαου είπε...

Yπεροχος ο άγγελός σου

Καλημερα Χρίστο
Να δημιουργείς πάντα με λεξεις και εικονες

Χρίστος Σιψής είπε...

Αγαπητή μου Μαριάννα,
αυτή τη φορά μάλλον δεν έγινε τίποτα. Απλώς, εδώ και λίγο καιρό έχω "κόψει" την αυτόματη ανάρτηση των σχολίων, δεδομένου ότι κάποιος εξαιρετικά επίμονος κύριος επέμενε να γράφει διάφορα. Έτσι, πριν αναρτηθούν τα σχόλια περνούν από τον έλεγχό μου.
Το -μόνο ;- πρόβλημα είναι ότι δεν μπαίνω κάθε μέρα στο μπλογκ μου, με αποτέλεσμα κάποιες φορές τα σχόλια να "περιμένουν" 2 - 3 μέρες.
Πάντως, όπως σου ξαναείπα, ούτε δικό σου ούτε κανενός άλλου φίλου θα κοπεί ποτέ.
Όσον αφορά το σχόλιό σου καθαυτό, είναι - όπως πάντα- εξαιρετικά καλά διαλεγμένο και με τιμά ιδιαίτερα. - Άλλωστε ο Ελύτης είναι ο ένας από τους 2 αγαπημένους μου ποιητές...

Σε ευχαριστώ από καρδιάς, καλή μου φίλη..
Καλό σου απόγευμα και συγνώμη για την καθυστέρηση.

Χρίστος Σιψής είπε...

Καλώς όρισες, καλή μου φίλη.

Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει η ... άγγελός μου...

Και συ να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις να γράφεις τους υπέροχους στίχους σου.

Σε ευχαριστώ και σου εύχομαι ένα εξαιρετικό απόγευμα

Kerby είπε...

nice blog

Ανώνυμος είπε...

It is really very nice blog.....
Thanks for this .......

see this.