Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Το βλέμμα. (εικαστικό)

Ζωγραφική επεξεργασμένη ψηφιακά.

8 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Δεν ξέρω αν ειναι "εικαστικό" ξέρω οτι ειναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ.
Τουλαχιστον για μενα , κι αυτο γιατι μου θυμίζει τη φωτο του λατρεμενου μου φαντασματος της όπερας!
Μπράβο Χρίστο

Χρίστος Σιψής είπε...

Καλημέρα, Μαρία.
Χαίρομαι που σου αρέσει η μάσκα μου. Κάθε φορά που καταφέρνω να σου αποσπάσω ένα θετικό σχόλιο νιώθω ιδιαίτερη ικανοποίηση... Για ευνόητους λόγους...
Σε ευχαριστώ.

mar9659 είπε...

Χρίστο μου καλέ μου φίλε!!τώρα είδα την ανάρτηση του έργου σου...και αυτό γιατί ήλθαν οι κόρες μου και μου κάναν κατάλειψη του λαπτοπ μου, οπότε δεν πέρνω σειρά και λόγω ανελλειμένων υποχρεώσεων της δουλειάς μου!!!Πολύ όμορφο και θα συμφωνήσω με την Μαρία γιατί ακριβώς το ίδιο θύμισε και εμένα την φωτό του φαντάσματος της όπερας. Να περνάς καλά.Καλό και δροσερό ΣΑΒ/ΚΟ!

mar9659 είπε...

Xρίστο μου ΚΑΛΉ ΣΟΥ ΜΈΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΉ ΕΒΔΟΜΆΔΑ!Φαίνεται τα δικά μου σχόλια πάλι αργουν να αναρτηθούν,πέρασα πάλι πριν δυό μέρες,για να σε συγχαρώ και να συμφωνήσω με την Μαρία γιατί και εμένα μου θύμισε ακριβώς το ίδιο, την φωτό απο το φάντασμα της όπερας,επίσης αγαπημένο μου...Με αγάπη και εκτίμηση!!Μαριάννα!

Χρίστος Σιψής είπε...

Καλημέρα , αγαπητή μου Μαριάννα.

Χαίρομαι που σου αρέσει το βλέμμα μου. Όσον αφορά το φάντασμα της όπερας, ομολογώ ότι τώρα που μου το είπατε εσύ και η Μαρία το συνειδητοποίησα. Φαίνεται ότι - όπως συμβαίνει πολύ συχνά- το ασυνείδητό μου δούλεψε χωρίς να αντιληφτώ κάτι.
Σχετικά με την ανάρτηση του σχολίου σου, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα, καλή μου φίλη... Απλώς έλλειψα για 2-3 ημέρες.
Σε ευχαριστώ και και καλή εδβομάδα.

Ivo Serenthà είπε...

Congratulations to your space and photos, I encourage you to photoblog, http://photosphera01.spaces.live.com

Greetings from Italy

Marlow

Cioara Andrei είπε...

Foarte interesat subiectul postat de tine, m-am uitat pe blogul tau si imi place ce am vazu am sa mai revin cu siguranta.
O zi buna!

Ανώνυμος είπε...

congradulation to your views & photo.....
It is really very nice postin...
Thanks a lot for this.....

Get More