Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

Διπλή ταυτότητα (εικαστικό.)

Διπλή ταυτότητα.
Μεικτή τεχνική.

10 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

To ύπουλο ύφος ενός Λύκου είναι ακριβως το ίδιο με εκείνο που έχει ενα θηλυκό..
Εξαιρετικός συνδιασμός Χρίστος

Χρίστος Σιψής είπε...

Συ είπας...
Φαντάσου τι θα γινόταν, αν το έλεγε ένας άντρας αυτό...
Ευχαριστώ , Μαρία.

Μαρια Νικολαου είπε...

Mε την κούραση που εχω εγω σου εβαλα ενα σιγμα τελικο στο ονομα σου .. :(

Χρίστος Σιψής είπε...

Πες πως είσαι αμερικανάκι και μιλάς την ευγενην των γλώσσαν...

magdalini36 είπε...

Χρήστο Καλησπέρα...Τέλειο και σαν θέμα...(λατρεύω την fantasy art κι ότι έχω δεί μέχρι τώρα όπως ο "ερωτικός λαβύρινθος", το "σώμα ναός" και η "έπαρση" είναι εξαιρετικά!!!)
...αλλά και σαν τεχνοτροπία...

...εγώ θα'λεγα πως μάλλον η κρυφή (γοητευτική) πλευρά ενός άντρα μπορεί να έχει το πρόσωπο του λύκου...(ίσως πάλι αγαπώ πολύ την Νύχτα των Λύκων του Νηλ Τζόρνταν που είναι παρωδία της... κοκκινοσκουφίτσας...χα,χα)...
όπως και να'χει η γυναικεία φύση μου θυμίζει πάντα εκείνη του αιλουροειδούς...Καλό βράδυ:)

Χρίστος Σιψής είπε...

Καλημέρα, Μαγδαληνή.
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Σχετικά με το πρόβλημα της αιλουρο-κυνιδικής φύσης των δύο φύλων θα πω μόνο το εξής: ουδέποτε με απασχόλησαν τα στερεότυπα. Απευθύνονται σε άτομα που έχουν μία εντελώς διαφορετική νοοτροπία από εμένα. Και στη ζωγραφική και στην ποίητική μου παραγωγή προσπαθώ να λειτουργώ έξω από "κλισέ" και σχολές...
Αν προσέξεις λίγο καλύτερα θα δεις ότι η "ζωική" πλευρα του πίνακα δεν είναι ούτε ακριβώς γάτα ούτε λύκος, αλλά κάτι ανάμεσα στα δυο (κάτι που δυσκολεύτηκα εξαιρετικά να το κάνω). Ήθελα απλώς να δείξω την ζωική πλευρά της γυναίκας που, κατα την άποψή μου, είναι πολύ εντονότερη από εκείνη του άντρα.
Τώρα αν είστε αίλουροι ή όχι οι γυναίκες ... ας πούμε ότι σίγουρα έτσι έχετε "καταγραφεί" και σίγουρα αυτό σας ικανοποιεί, αλλά εγώ είχα και έχω υπερβολικά πολλές γάτες για να δεχτώ κάτι τέτοιο...
Να είσαι καλά.

magdalini36 είπε...

Συμφωνώ!...το πρόσεξα και ήθελα να σου το πώ...πως δεν μπορώ να ξεχωρίσω άν πρόκειται γιά λύκο ή γιά αγριόγατα...μάλλον στο δεύτερο μου φέρνει...και πραγματικά ήθελα να σε ρωτήσω πως το έκανες(!)...
Κι εγώ τρελλαίνομαι γιά τις...γάτες!!! Καλό Σαββατοκύριακο

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

Πολλαπλές
Προσωπικότητες
για να διαβεί
μια κατα τ'αλλα
συνηθισμένη ζωή

Οι αίλουροι είναι ζωα
Οι γυναίκες όχι.
Όσο για τον αν υπάρχει
πρωτόγονη πλευρά
αυτό νομίζω υφίσταται
και για τα δύο φύλα.
Αρνούμαι την μόνιμη
και αιώνια ταυτοποίηση
του γυναικείου φύλου
με οτιδήποτε γατίσιο
και βάλε ...

Ως τελείως άσχετη
στην συγκεκριμένη τέχνη
απλά λέω ότι μου αρέσει
η γοητεία και το μυστήριο
που αναδύουν τα μάτια της
Θα μπορούσα να πω περισσότερα
αν έβλεπα το πρωτότυπο.

κ.Σιψή
ζηλεύω την τέχνη σας

την Καλησπέρα μου

Χρίστος Σιψής είπε...

Το έκανα με τον μοναδικό τρόπο που μπορεί κανείας να κάνει οποιοδήποτε έργο τέχνης.
Το έκανα δοκιμάζοντας, ψάχνοντας, αποτυγχάνοντας. Με κόπο, αγάπη, απόλαυση και κυρίως με σεβασμό προς το θέμα και αυτόν που θα το δει.
Το έκανα ξεχνώντας τον εαυτό μου...

Καλό Σαββατοκύριακο, Μαγδαληνή.

Χρίστος Σιψής είπε...

Αγαπητή (ελπίζω να μου επιτρέπετε) κυρία Ροδοπούλου, Ελπίζω να μην παρεξηγήσατε τον ισχυρισμό μου ότι η ζωική πλευρα της γυναίκας είναι πολύ πιο έντονη από εκείνη του άντρα.
Εννοούσα απλούστατα ότι η γυναίκα κατοικεί πολύ καλύτερα το κορμί της από ότι ο άντρας (ο οποίος είναι τρομοκρατημένος από το αρσενικό ιδεώδες) . Είναι πολύ πιο συμφιλιωμένη με τους ρυθμούς του και τις "ώσεις"του.
...Τίποτα κακό όπως βλέπετε... Ή τουλάχιστον τίποτα κακό για το φύλο σας (αν και κάποιος δάσκαλός μου έλεγε ότι δεν υπάρχουν δύο αλλά άπειρα φύλα. Πράγμα με το οποίο τείνω να συμφωνήσω...)

Για τα καλά σας λόγια σας ευχαριστώ. Είναι τιμή μου να ξέρω ότι εκτιμάτε την τέχνη μου. Αν ποτε δείξω το πρωτότυπο στην Αθήνα, να είστε σίγουρη ότι θα σας καλέσω.

Πρίν κλείσω επιτρέψτε μου μια μικρή διαφωνία: Μια ζωή δεν είναι ποτέ συνηθισμένη.

Σας ευχαριστώ πολύ.
Καλή Κυριακή