Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Θάλασσα (Ζωγραφική)

Μεικτή τεχνική σε καμβά.

6 σχόλια:

nameliart είπε...

Από τις ωραιότερες θαλασσογραφίες που έχω δει!
Πώς να γίνεται αλήθεια αυτή η μικτή τεχνική σε καμβά…
Εύχομαι καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

Georgia είπε...

Πολύ ξεχωριστό blog!
Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στη θάλασσα!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Δίνει την προοπτική του βάθους, ακόμα και τη σιωπηλή δύναμη του νερού και την αίσθηση του φορτίου που επενδύεται.. Θεωρώ ότι είναι εξαιρετικό έργο!
Καλημέρα

Χρίστος Σιψής είπε...

@nameliart

Ευχαριστώ πολύ, αγαπητέ μου.
Το σχόλιό σου με τιμά ιδιαίτερα - αν και νομίζω ότι είναι κάπως υπερβολικό-
Η μεικτή τεχνική στο συγκεκριμένο έργο συνίσταται στη χρήση στόκου και ακρυλικών σε πρώτο στάδιο και λαδιού σε δεύτερο.
Καλή εβδομάδα, αν και ειναι Τετάρτη (... άργησα να δω το σχόλιό σου)

Χρίστος Σιψής είπε...

@ Georgia
Καλή σου μέρα Γεωργία.
Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια.
Και σε μένα η θάλασσα έχει δώσει μερικές από τις πιο όμορφες στιγμές της ζωής μου.

Χρίστος Σιψής είπε...

@ Ρεγγίνα
Καλημέρα, καλή μου φίλη.
Ομολογώ ότι τα λόγια σου με κολακεύουν ιδιαίτερα.
Χαίρομαι πάρα πολύ που το έργο μου σου αρέσει τόσο ώστε να βλέπεις πράγματα που προσπάθησα να "κρύψω" μέσα του...
Σε ευχαριστώ πολύ.