Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Αποτρόπαιος κεφαλή. (Ζωγραφική)


Αποτρόπαιος κεφαλή.
Το πραγματικό πρόσωπο της Μέδουσας.

Μεικτή τεχνική σε χαρτί.


Η αρχική ιδέα προέρχεται από ένα παλιότερο,
χαμένο πιά, ποίημα ( έχω την κακιστη συνήθεια
να καταστρέφω όσα έργα μου δεν με ικανοποιούν),
στο οποίο αναφερόμουν στην εξαιρετική
ομορφιά, που ξεπερνώντας τα όρια
του κοινού - διάβαζε "φυσιολογικού"-
λειτουργεί όπως και η Μέδουσα,
προκαλώντας μια μορφή
"απολίθωσης" του "θεατή"...
Υποθέτω ότι όλοι μας είχαμε
αυτή την εμπειρία τουλάχιστον
μια φορά στη ζωή μας...


14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν διακρίνω όμως αυτό το βλέμμα που σε απολιθώνει στο έργο σας και λυπούμαι δια τούτου

Χρίστος Σιψής είπε...

Και εγώ λυπούμαι ειλικρινά, αγαπητέ μου. Πιστέψτε με...

bangrudy είπε...

nice picts, so unique and artistic. i like your blog

Jobove - Reus είπε...

very good blog, congratulations
regard from Reus Catalonia Spain
thank you

Ανώνυμος είπε...

Γιατι όμως επιμένετε να απορρίπτετε το σχόλιό μου σχετικά με την ανάρτησή σας με τίτλο Λατρεύοντας τις πέτρες ; Αναδιατυπώνω το ερώτημα
Γιατι η συγκεκριμένη ανάρτηση είναι τιμή στον Φρειδερίκο;

Χρίστος Σιψής είπε...

Αγαπητέ μου κύριε,
απέρριψα το σχόλιο, επειδή απλούστατα θεώρησα -και εξακολουθώ να θεωρώ- το ύφος σας απαράδεκτο.
Άλλωστε, υποθέτω πως το γεγονός ότι το blog είναι δικό μου μου επιτρέπει να απορρίπτω ότι δε μου αρέσει. Τέλος, θα παρατηρήσω ότι δεν είμαι εγώ που επιμένω να απορρίπτω, αλλά εσείς που επιμένετε να προσπαθείτε να αναρτήσετε το σχόλιό σας.
Δεν έχω σκοπό να συγκρουστώ μαζί σας. Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω και υποθέτω ότι το ίδιο συμβαίνει και με εσάς.
Επιτρέψτε μου όμως να πω ότι θεωρώ την εμπάθειά σας αδικαιολόγητη, ανεπίτρεπτη και επιζήμια και για μένα και -σίγουρα-
για σας.
Παρακαλώ να μη με ξαναενοχλήσετε. Μη με αναγκάσετε να απαγορεύσω την ελεύθερη ανάρτηση σχολίων στην τελευταία δημοσίευση.
Είμαι σίγουρος ότι μπορώ να στηρίζομαι στη λογική σας.
Σας ευχαριστώ.

Χρίστος Σιψής είπε...

@ bangrudy
Thank you very much, my dear.

Χρίστος Σιψής είπε...

@ Té la mà Maria - Reus

Thank you most kindly, my friend. Regards to Catalonia from Greece.

Μαρια Νικολαου είπε...

Την ιδια 'κάκιστη συνήθεια" την έχω και γω
Η μαλλον την ειχα παλαιοτερα
και ετσι εχασα πολλα πραγματα που εχω μετανιωσει που δεν υπαρχουν πια

Οσο για το πρόσωπο ειναι πολυ καλο

Χρίστος Σιψής είπε...

Τυχερή είσαι. Εγώ δεν την έχω αποβάλει ακόμα... Έχω, δυστυχώς, πολύ "σταθερό" χαρακτήρα. Τουλάχιστον όσον αφορά τα μειονεκτήματα...
Χαίρομαι που σου αρέσει η "Μέδουσά" μου.

Δημήτρης είπε...

εξαιρετικό.

Διάττων είπε...

Πολύ ωραία η "Αποτρόπαιος Κεφαλή". Μόνο που καθυστέρησα να τη δω.

Να περνάς πάντα καλά φίλε Χρήστο...

Χρίστος Σιψής είπε...

@ Δημήτρη Δικαίο:

Αγαπητέ μου Δημήτρη
σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιό σου. Όλα τα θετικά σχόλια μου προσφέρουν ικανοποίηση. Όταν όμως προέρχονται από κάποιο δημιουργο του οποίου το έργο εκτιμώ, μου προσφέρουν κάτι πιο πολύτιμο: τη βεβαιότητα ότι πορευομαι σωστά...

Χρίστος Σιψής είπε...

@ Diatton:

Αγαπητέ μου φίλε,
σε ευχαριστώ πολύ. Προς Θεού μην "απολογείσαι" για την "καθυστέρηση". Τα σχόλιά σου αποτελούν πάντα πηγή ικανοποίησης και όχι μόνο -διάβασε αυτό που έγραψα στο Δημήτρη. Ιδιαίτερα σ' αυτή την δημοσίευση, για την οποία κάποιος με έκανε προς στιγμή να πιστέψω ότι το "νόημά" της ίσως να μην είναι κατανοητό από άλλους και ότι ίσως μόνο εγώ ένοιωσα κάποιες φορές "αποσβολωμένος" μπροστά στο "πλεόνασμα ομοφιάς" μιας γυναίκας (αλλά και ενός τοπίου, ενος έργου τέχνης κλπ.)
Σε ευχαριστώ που μου έδειξες ότι και άλλοι είχαν αυτή την εμπειρία...